Συχνές Ερωτήσεις
1. Σχετικά με το BEST T.P.S.
Τι είναι το BEST T.P.S. ;
Το BEST Tyre Protection System είναι μια σύνθετη πολυμερής ρητίνη εμπλουτισμένη με τρίμμα ελαστικού και μκρο-ίνες. Έχει την μορφή βουλκανισμένου λάστιχου σε υγρή μορφή, που τοποθετείται μία φορά σε όλη την ζωή του ελαστικού και το προστατεύει από:
-
Τρύπες συγκεκριμένης διαμέτρου, που προέρχονται από καρφιά, βίδες και άλλα αιχμηρά αντικείμενα -
Απώλεια Πίεσης, -
Διαρροές του αέρα από τα στεφάνια τις ζάντας, τους πόρους του λάστιχου, την βαλβίδα κλπ -
Αύξηση θερμοκρασίας -
Έλλειψη Ζυγοστάθμισης -
Αστοχία της αναγόμωσης
Ποιά είναι η νέα μυστική σύνθεση του BEST T.P.S.; Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλα "σφραγιστικά της αγοράς";
Το BEST T.P.S. είναι το μοναδικό προϊόν στην παγκόσμια αγορά που στεγανώνει με 100% επιτυχία, διαρροές από ζάντες, στεφάνια, ζουάν ή o-ring. Είναι το μόνο προϊόν στην αγορά το οποίο συνδυάζει ίνες και τρίμμα ελαστικού σε μεγάλες ποσότητες. Τα περισσότερα σφραγιστικά περιέχουν είτε τρίμμα είτε ίνες. Σε περίπτωση που περιέχουν ίνες, σε κάποια προϊόντα, παρατηρούνται και ψήγματα σκόνης γόμας, σε ελάχιστες ποσότητες. Το πλεονέκτημα του προϊόντος μας που περιέχει και τα δύο, είναι ότι οι ίνες δημιουργούν ανθεκτικά (με μηχανική αντοχή) μπαλώματα και το τρίμμα σφραγίζει τρύπες μεγαλύτερης διαμέτρου. Το δύσκολο σημείο της παραγωγής είναι να διατηρηθεί ίση και ομοιόμορφη κατανομή σε ίνες και ψήγματα ελαστικού μέσα στην μάζα του προϊόντος.
Γιατί είναι σημαντικό να διατηρηθεί ίση και ομοιόμορφη κατανομή σε ίνες και ψήγματα ελαστικού;
Ο λόγος για τον οποίο όλες οι ουσίες θα πρέπει να κατανεμηθούν ισόποσα στην ρητίνη είναι πολλοί αλλά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε δυο κατηγορίες:
a. Διασπορά εν ακινησία. (μέσα στο δοχείο)
b. Διασπορά εν κινήσει. (μέσα στο τροχό)
Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις υλικά διαφορετικού ειδικού βάρους, ίσο- κατανεμημένα μέσα σε ένα υγρό. Οι ίνες και το τρίμμα έχουν διαφορετικό ειδικό βάρος (Βάρος/Όγκο) αλλά επίσης έχουν μεγάλη διαφορά σε αναλογία βάρους / συνολική επιφάνεια του μορίου τους. Αποτέλεσμα των πιο πάνω είναι ότι το μείγμα κινδυνεύει να διαχωριστεί. Η μυστική σύνθεση του BEST T.P.S. εξασφαλίζει ότι το προϊόν δεν θα διαχωριστεί ποτέ. Σαν αποτέλεσμα το προϊόν μπορεί να διατηρηθεί στο δοχείο για πάντα. Και στο ελαστικό να λειτουργεί για όλο τον νόμιμο χρόνο ζωής του ελαστικού.
2. Εφαρμογή
Μπορεί το BEST T.P.S. να εφαρμοστεί σε όλα τα οχήματα;
-
BEST T.P.S. ΕNFORCED , για να χρησιμοποιηθεί σε βαριάς χρήσης οχήματα, φορτηγά, εκσκαπτικά κλπ. -
BEST TYRE DOCTOR, για να χρησιμοποιηθεί σε ελαφριά οχήματα όπως αυτοκίνητά, τζιπ, pick-ups, κλπ. Το προϊόν αυτό διατίθεται σε KIT επισκευής το οποίο περιέχει ένα κομπρεσέρ αυτοκινήτου και όλα τα μικρο-εργαλεία για την τοποθέτησή του μετά το κλατάρισμα, ως επισκευή.
Πως τοποθετείται το BEST T.P.S.;
Πόσα λίτρα χρειάζονται για την σωστή λειτουργία κάθε ελαστικού;
Πόσα ml υλικού εισέρχονται στο ελαστικό με κάθε πλήρη διαδρομή της αντλίας;
Πρέπει να τοποθετηθεί ολόκληρη η προτεινόμενη ποσότητα;
Οι μηχανικοί μας έχουν ογκομετρήσει τον εσωτερικό χώρο όλων των γνωστών διαστάσεων των ελαστικών και έχουν υπολογίσει την ποσότητα που απαιτείται για να καλύψει ολόκληρη την εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού. Η σωστή λειτουργία του ελαστικού δεν "υποφέρει" από παραπάνω ποσότητα. Αντιθέτως, με λιγότερη ποσότητα θα δυσλειτουργήσει. Εάν εισαχθεί ακριβώς η απαιτούμενη από τους πίνακες ποσότητα, τότε η λειτουργία είναι ασφαλής. Από την άλλη εάν εισαχθεί λιγότερη από την προτεινόμενη ποσότητα, ή οι διαδρομές της αντλίας δεν είναι πλήρεις, τότε ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα σε σχέση με την προστασία μιας και δεν θα υπάρχει αρκετή ποσότητα υλικού εντός του ελαστικού. "Πλήρης διαδρομή" καλείται το ανέβασμα εμβόλου επάνω – επάνω και το κατέβασμα μέχρι κάτω. Τα κυριότερο λάθος που έχει παρατηρηθεί συμβαίνει όταν ο εγκαταστάτης δεν σηκώνει εντελώς το έμβολο. Για αυτό το λόγο συστήνουμε μια πολύ εύκολη οδηγία: Σηκώστε μέχρι να ακουστεί ένας ήχος (τακ) και πιέστε μέχρι να ακουστεί ξανά ο αντίστοιχος ήχος στο κάτω σημείο (τακ).
3. Marketing
Ποιά είναι η δυνατότερη αγορά του προϊόντος;
Το BEST T.P.S. θα σφραγίσει διαρροές από τα στεφάνια στην διαιρούμενη ζάντα;
Το BEST T.P.S. χρησιμοποιείται σαν πρόληψη ή σαν επισκευή;
Μπορώ να αφαιρέσω το BEST T.P.S. από ένα ελαστικό και να το εφαρμόσω σε κάποιο άλλο;
Το
BEST T.P.S. σφραγίζει όλους τους μικροσκοπικούς πόρους του ελαστικού. Για να επιτευχθεί αυτό κάποια συστατικά του προϊόντος απορροφούνται από τους πόρους. Σαν αποτέλεσμα αυτής της λειτουργίας, όσο το προϊόν βρίσκεται στο συγκεκριμένο ελαστικό θα το προστατεύει για όλη την διάρκεια ζωής του, αλλά δεν μπορείτε να το αφαιρέσετε και να το εφαρμόσετε σε κάποιο άλλο ελαστικό, μιας και δεν υπάρχει τρόπος αφαίρεσης των συστατικών που έχουν ήδη απορροφηθεί από τους πόρους.
Πως συσκευάζεται το BEST T.P.S. ;
4. Τεχνικά
Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του BEST T.P.S. ;
-
Άσπρο χρώμα με έντανα μαύρα στίγματα τρίμματος -
Αντιοξειδωτικό για προστασία των μεταλλικών επιφανειών της ζάντας και του οπλισμού -
Δεν πάγωσε σε θερμοκρασία -37oC κατά την διάρκεια πειραμάτων και δεν έβρασε σε θερμοκρασία +125oC σε συνθήκες λειτουργίας (120psi). -
Παρέμεινε υγρό στον αεροθάλαμο και δεν αντέδρασε χημικά με το ελαστικό ούτε και κόλλησε μεταξύ ζάντας και ελαστικού. -
Είναι υδατοδιαλυτό, γεγονός το οποίο καθιστά εύκολη την αφαίρεση του από το ελαστικό -
Πολύ καλός αγωγός της θερμότητας και του στατικού ηλεκτρισμού. -
Το μπάλωμα που δημιουργείται έχει την ίδια ελαστικότητα με το ελαστικό οπότε και δεν στεγνώνει και έχει την ίδια παραμόρφωση με το ελαστικό. -
Δεν ερεθίζει το δέρμα και ξεπλένεται εύκολα. (Βλέπε MSDS) -
Είναι φιλικό προς το περιβάλλον και μεταχειρίζεται όπως τα παλιά ελαστικά σύμφωνα με την κατά τόπους νομοθεσία. -
Το υγρό μέρος του μείγματος είναι ρητίνη που η σύστασή της ειναι κολλοϊδής και θιξοτροπική.
Τι σημαίνει θιξοτροπικό και κολλοϊδές;
Κολλοειδές είναι ένα υλικό το οποίο γίνεται όλο και καλύτερη κόλλα , όσο αυξάνει η θερμοκρασία. Αποτέλεσμα αυτών των δύο ιδιοτήτων της σύνθεσης της ρητίνης του
BEST T.P.S. , είναι ότι σε συνθήκες λειτουργίας το προϊόν γίνεται πιο λεπτόρρευστο και ισχυρότερη κόλλα, με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματικό στην δημιουργία μονίμων μπαλωμάτων
Το μπάλωμα που δημιουργείται είναι μόνιμο η απαιτείται επισκευή μετά από κάποιο χρόνο;
Το BEST T.P.S. επιτρέπει τον έλεγχο εσωτερικά και εξωτερικά με τις κλασικές μεθόδους;
Το
BEST T.P.S. επιτρέπει κάθε έλεγχο και κάθε είδους επισκευή χωρίς να αφαιρείται. Υπάρχει η σχετική οδηγία από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ελαστικών και Ζαντών ( E.T.R.T.O. ) με την οποία το
BEST T.P.S. είναι πλήρως συμβατό. Έχει αναφερθεί ότι σε συγκεκριμένο ελαστικό το οποίο ανοίχθηκε για επιτήρηση, βρέθηκαν 25 τραυματισμοί οι οποίοι είχαν σφραγιστεί με το
BEST T.P.S. . Αναφέρθηκε από το βουλκανιζατέρ Παπαδόπουλος επισκευές ελαστικών Τηλ: + 30 210 5315006
Είναι το υγρό κάποιο είδος ψυκτικού για τα ελαστικά;
ΝΑΙ, Οπωσδήποτε. Το "BEST" T.P.S. είναι κολλοειδές υλικό, το οποίο σημαίνει ότι με την αύξηση της θερμοκρασίας γίνεται καλύτερη κόλλα. Αυτό σημαίνει ότι το υγρό συστατικό της ρητίνης, είναι φιλικό προς την θερμοκρασία οπότε και την απορροφά, άρα το ελαστικό λειτουργεί πιο κρύο. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για λόγους ασφαλείας αλλά επίσης διότι αυξάνει την ζωή του ελαστικού.
Μπορώ να αλλάξω το BEST T.P.S. από τα ελαστικά μου;
Θα στεγνώσει το BEST T.P.S. ύστερα από κάποιο χρόνο;
Εάν το BEST T.P.S. εφαρμοστεί πριν τρυπήσει το ελαστικό, θα στεγνώσει; ή θα παραμείνει σε υγρή μορφή;
Ποιο είναι το ιξώδες του υλικού;
5. Κόστος
Πόσο κοστίζει το BEST T.P.S. ;
Πόσο κοστίζει η αντλία;
Τελικά έχω οικονομικό συμφέρον να χρησιμοποιήσω το BEST T.P.S. στα ελαστικά μου και να πληρώσω το κόστος του;
Το κόστος του υλικού που περιλαμβάνει και την τοποθέτησή του, θα σας γλιτώσει όχι μόνο το κόστος των επισκευών αλλά κυρίως τον χαμένο χρόνο των μηχανημάτων που σταματούν την παραγωγή έργου από ένα καθισμένο λάστιχο. Τα μηχανήματα είναι πολύ ακριβός εξοπλισμός που πρέπει να παράγει συνεχώς. Ο χρόνος αδράνειάς τους για μια επισκευή ή για να συμπληρώσει την πίεση στα λάστιχά του ελαχιστοποιεί το αναμενόμενο έργο με άμεσα αποτελέσματα στο καθαρό κέρδος.
Ένα εργοταξιακό ελαστικό θα χρειαζόταν αρκετή ποσότητα BEST T.P.S. . Θα έχω απόσβεση;
6. Περιβάλλον
Περιβαλλοντικά, πως συμπεριφέρεται το BEST T.P.S. ;
7. Γενικά
Ποιο είναι το πραγματικό νόημα των αριθμών που δηλώνουν το μέγεθος των ελαστικών? Ποια είναι η εσωτερική δομή της κατασκευής των ελαστικών?
This first system developed for tire sizing was used until the late 1960s, but provided only the cross section width of the tire and the rim diameter in inches. If the section width ended in zero (e.g., 7.00-14 or 7.50-14), the tire had a common aspect ratio of about 92. For section widths not ending in zero (e.g., 8.25-15), the tire was considered "low profile" with an aspect ratio of about 82
In 1968, a new concept was introduced worldwide. The Alpha-Numeric sizing system is a load-based system where tires are designated by their load-carrying capacity and aspect ratio. The first letter is the load and size relationship, with letters ranging from A to N. The lower the letter, the smaller the size and, of course, the lower the load-carrying capacity of the tire.
To accommodate the smaller tires used on compact cars, the P-Metric (Passenger Metric) system was created in 1976. The maximum inflation pressures of P-Metric tires were raised for lower rolling resistance. The P-Metric system is widely used by domestic tire manufacturers
Because Europe primarily uses the metric system of measurement, the metric sizing system was developed. It is essentially a conversion of the Numeric system. Section widths are notated in millimeters instead of inches. Originally, tires not identified with an aspect ratio were assumed to be 82-series. When 60- and 70 series tires appeared, the aspect ratio was added to the nomenclature, similar to the P-Metric system.
The International Standards Organization (ISO) Metric system combines the Metric system with a service description. The service description provides the load index along with the speed rating symbol.
The Millimetric sizing system is similar to the Metric system except that the rim diameter is also represented in millimeters.
Similar to the Numeric system for cars, it lists the section width in inches, construction type, rim diameter in inches, plus the light truck designation.
Similar to the P-Metric system, except the P is replaced with the LT light truck designation. Also, LT-Metric and P-Metric tires differ in construction.
The same as the Light Truck Numeric system with tire diameter added to the front
Πως είναι κατασκευασμένο το ελαστικό? Ποιοι είναι οι μεταλλικοί οπλισμοί που παρέχουν την μηχανική αντοχή της κατασκευής?