Eco Sealing Rubber

Προστασία ελαστικών οχημάτων & μοτοσυκλετών και όλων των TUBELESS ελαστικών

Τύπος προϊόντος

Θερμοπλαστικό πολυμερές παραγόμενο με  βουλκανισμό. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά του βουλκανισμένου ελαστικού με τις λειτουργικές ιδιότητες των θερμοπλαστικών.

Είναι ένα δυναμικά βουλκανισμένο κράμα που συντίθεται κυρίως από πλήρως επεξεργασμένα κομμάτια ελαστικού που εμπλέκονται σταθερά στο μοριακό πλέγμα πολυπροπυλενίου.  

Χρήση 

Εσωτερική στεγανοποίηση πέλματος για όλους τους τύπους tubeless ελαστικών

 

Οφέλη

Εξαιρετική πρόσφυση σε ένα ευρύ φάσμα υποστρωμάτων, όπως η εσωτερική επένδυση των ελαστικών, ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες. Κατάλληλα υποστρώματα ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ τύπου εσωτερικής επένδυσης ελαστικών

 

Εφαρμογή 

ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γρήγορο επιταχυνόμενο όχημα, όπως Super cars, Armed cars, Sedan cars, SUVs, 4x4, small Pick-ups, Motorcycles etc.

 

Χρώμα Μαύρο

RnB (ASTM E28-99) 83 - 93 ° C

 

Ιξώδες (Brookfield DVII, Sp27, 20rpm, στους 175 ° C) 6 000 - 7 600 mPa.s

 

Διάρκεια ζωής 5 χρόνια

 

Λειτουργική διάρκεια ζωής Για όλα τα έτη χρήσης του ελαστικού

 

Εφαρμογή Roller

Οδηγίες καθαρισμού Μηχανική αφαίρεση σε ζεστό περιβάλλον με κοινούς διαλύτες.

 

Συσκευασία Κουτί συσκευασίας που περιέχει λωρίδες διαστάσεων 50x7x0,2 cm3 η καθεμία.

 

Συνθήκες αποθήκευσης Σε σφραγισμένη συσκευασία προστατευμένη από τον ήλιο, τη σκόνη, την υγρασία και τις υψηλές θερμοκρασίες. Καθαρές και στεγνές Συνθήκες θερμοκρασίας δωματίου (+ 25 ° C)

Συμβουλές απόρριψης Ανατρέξτε στο MSDS για οδηγίες απόρριψης.


Υποδείξεις ασφαλείας Ανατρέξτε στο MSDS για συμβουλές σχετικά με την ασφάλεια.

Η Τεχνολογία Eco Sealing Rubber

 

Μακρόχρονη έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών της επιχείρησής μας, όπως και πολυάριθμες πειραματικές προσπάθειες, οδήγησαν το τμήμα καινοτομιών στην παραγωγή μιας νέας ρητίνης με βάση το λάστιχο. Το νέο προϊόν με την εμπορική ονομασία Eco Sealing Rubber (E.S.R.) είναι μία εξαιρετικά συνεκτική ρητίνη με πολύ υψηλό ιξώδες η οποία επικολλάται στην εσωτερική επιφάνεια των ελαστικών πριν παρουσιαστεί οποιαδήποτε διαρροή.

Εάν υπάρξει τρύπα από εισερχόμενο αντικείμενο π.χ. καρφί, βίδα, αγκάθι κλπ, η ρητίνη αγκαλιάζει το αντικείμενο και σταματά την διαρροή. Όταν το αντικείμενο αφαιρεθεί η ρητίνη απορροφάται μέσα στην πληγή και καλύπτει πλήρως το κενό σφραγίζοντάς το.

Το E.S.R. δημιουργεί ένα ισχυρό και μόνιμο μπάλωμα, η αντοχή του οποίου εξαρτάται από την αντοχή του οπλισμού του ελαστικού στο συγκεκριμένο σημείο. Εγγυόμαστε τρύπες μέχρι 6 χιλιοστά για όλα τα είδη επιβατικών, όπως Sedans, SUVs, 4x4, Pick-ups, Motorcycles, ATVs κλπ.

Το E.S.R. διανέμεται στα βουλκανιζατέρ αλλά και σε ιδιώτες, σίγουρα όμως τοποθετείται από το συνεργείο που είναι υπεύθυνο και για την ζυγοστάθμιση. Το προϊόν πωλείται σε λωρίδες μεγέθους

50x7x0.2 cm3, που σύμφωνα με τις δοκιμές μας δουλεύονται εύκολα και κολλιόνται στην εσωτερική

επιφάνεια χωρίς να αφήνουν κενά στις ενώσεις, ούτε κατά πλάτος ούτε κατά μήκος. Καθώς το φύλλο λάστιχου που προστίθεται στο ελαστικό, έχει συμπεριφορά στερεού αντικειμένου, μπορεί εύκολα να ζυγοσταθμιστεί πλήρως, μετά το ζαντάρισμα.

Εάν συμβεί ένα μεγαλύτερο τραύμα ή σκίσιμο, μπορεί να επικολληθεί οπλισμένο μπάλωμα για την επισκευή. Στην περίπτωση αυτή, η ρητίνη καθαρίζεται με κοινά διαλυτικά όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στην βιομηχανία χρωμάτων π.χ. white spirit ή διαλυτικά νίτρου. Η επιφάνεια ξύνεται με μια απλή ξύστρα και ρεύμα θερμού αέρα θα βοηθούσε στο να υγροποιηθεί η ρητίνη. Μετά τον συνηθισμένο προσεκτικό έλεγχο και την επισκευή με τον κανονικό τρόπο, μπορεί να

επικολληθεί ένα κομμάτι από την ταινία του E.S.R., ώστε να σταματήσουν τυχόν διαρροές από το ίδιο το μπάλωμα ή από μελλοντικές πληγές στο ίδιο σημείο.

 

Πλεονεκτήματα της Τεχνολογίας ESR.

Συγκρινόμενη με άλλες τεχνολογίες self-sealing , η E.S.R.παρουσιάζει εξαιρετικά πλεονεκτήματα:

a.   Το προϊόν είναι απολύτως ασφαλές, οικολογικό και φιλικό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Παρακαλούμε δείτε το Φύλλο Δεδομένων Ασφαλείας  MSDS

b.   Το E.S.R. είναι μία ρητίνη με βάση το λάστιχο, κατά συνέπεια δημιουργεί μπαλώματα από το ίδιο υλικό που είναι κατασκευασμένα τα ελαστικά και άρα το μπάλωμα παρουσιάζει την ίδια ελαστικότητα και έχει τον ίδιο βαθμό φθοράς όπως και το υπόλοιπο λάστιχο.

c.   Τοποθετείται στο βουλκανιζατέρ και όχι στο εργοστάσιο παραγωγής των ελαστικών.

 

Αυτό παρέχει σημαντική ευελιξία:

i.      Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει την περιοχή που θα προστατεύσει. Σύμφωνα με τις

Ευρωπαϊκές και Αμερικανικές οδηγίες, τα ελαστικά θα πρέπει να επιδιορθώνονται μόνο στο πέλμα, αποκλειομένων των πλευρικών τοιχωμάτων και των ώμων, εξαιτίας του «μασήματος» (flexing) που κάνει το λάστιχο κατά την κίνησή του. Τις περισσότερες φορές ο τελικός καταναλωτής θα επιλέξει να προστατεύσει μόνο το πέλμα. Ενδέχεται όμως να υπάρξουν σημαντικές διαφοροποιήσεις σε αυτόν το γενικό κανόνα, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ειδικές απαιτήσεις των πελατών. Π.χ. εάν ο πελάτης θέλει να προστατεύσει τα ελαστικά του από σφαίρες, τότε μπορεί να επιλέξει πλήρη κάλυψη της εσωτερικής επιφάνειας. Σύμφωνα με τις δοκιμές μας, διαρροές αέρα από σφαίρες

έχουν σφραγιστεί πλήρως σε κάθε σημείο του ελαστικού. Βέβαια η μόνιμη αποτελεσματικότητα του δημιουργούμενου μπαλώματος εξαρτάται άμεσα από το μέγεθος της σφαίρας και το σημείο εισόδου της. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που το μπάλωμα δεν είναι μόνιμο, το E.S.R. οπωσδήποτε θα καθυστερήσει το κλατάρισμα, δίνοντας χρόνο στον οδηγό να διαφύγει τον κίνδυνο και να αντικαταστήσει ή να επισκευάσει το ελαστικό του αργότερα.

 

ii.      Ο τελικός καταναλωτής έχει την δυνατότητα να επιλέξει να προστατεύσει οποιοδήποτε ελαστικό, οποιασδήποτε μάρκας, συμβατικό ή radial. Μερικές σημαντικές κατασκευάστριες εταιρείες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τεχνολογίες οπότε ο πελάτης περιορίζεται σε αυτές τις μάρκες.

iii.      Επίσης δεν παράγονται όλα τα μεγέθη ελαστικών παρά ορισμένα, οπότε ο πελάτης δεν έχει πολλές επιλογές.

d.   Το E.S.R. είναι ένα «στερεό» επίστρωμα λάστιχου, ως εκ τούτου το ελαστικό ζυγοσταθμίζεται

πλήρως και γενικά η συμπεριφορά του κατά την οδήγηση δεν επηρεάζεται καθόλου.

e.   Παρά το γεγονός ότι τα συστήματα ελέγχου της πίεσης είναι χρήσιμα, το E.S.R. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε οχήματα που δεν διαθέτουν TPMS. Η τοποθέτηση του E.S.R. δεν επηρεάζει καθόλου την λειτουργία υπάρχοντος TPMS

f.    Δεν απαιτείται ειδική ζάντα ή εξειδικευμένος εξοπλισμός προκειμένου να τοποθετηθεί το προϊόν σε οποιοδήποτε ελαστικό.

g.   Το σωστό είναι να εξοπλίζονται όλα τα λάστιχα ενός οχήματος. Παρ’ όλα αυτά ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να τοποθετήσει το προϊόν στα λάστιχα ενός μόνο άξονα.

h.   Δεν επηρεάζεται καθόλου η στάθμη θορύβου κατά την κύλιση των τροχών, μάλλον υποβαθμίζεται ο θόρυβος

i.    Τέλος αλλά εξαιρετικά σημαντικό, το E.S.R. έχει πολύ καλή τιμή συγκρινόμενη με την προστασία που παρέχει, τόσο των επιβατών όσο και του οχήματος.

 

 

 

 

ΕΓΓΥΗΣΗ

Η επιχείρηση BEST Tyre Protection Systems Int’l θα αντικαταστήσει το προϊόν E.S.R. χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη, εάν αποτύχει να σφραγίσει μια διαρροή, μέσα στα όρια των τεχνικών του προδιαγραφών. Η εγγύηση ισχύει για οσεσδήποτε πληγές συμβούν στο πέλμα μέσα σε τέσσερα χρόνια από την τοποθέτηση ή έως ότου το βάθος του πέλματος είναι κατ’ ελάχιστον 2 mm.

Βίντεο απο τις πρώτες

επιτυχημένες δοκιμές του

Eco Sealing Rubber